Завдання на час карантину для учнів 6- 11 класів.
7 клас. Євразія.
1. Євразія. Рельєф та корисні копалини. Практична робота №10. Позначення на контурній карті географічних об'єктів (гори, рівнини та плоскогір'я Євразії) Опрацювати №48,49.2. Клімат Євразії.Опрацювати №50, 51.
3. Практична робота №11. Визначення типів клімату у межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм. Підручник с.206, №52.
4. Води Євразії. Опрацювати №53, 54, 55. Атлас. Фізична карта Євразії.
10 клас
1. Океанія. Мікронезія. Меланезія. Полінезія. Опрацювати №31.2. Загальна характеристика країн Америки. Субрегіони Америки.Опрацювати №32.
3. Особливості господарства. Опрацювати №33.
Додаткові матеріали для опрацювання читаємо за цим посиланням -
"10 клас"
9 клас
1. Машинобудування світу. Опрацювати №29 (параграф).2. Практична робота №7. Позначення на контурній карті України центрів виробництва транспортних засобів (с.168).
3. Легка промисловість. Опрацювати №31, мал.136 (с.169)
Додаткові матеріали для опрацювання читаємо за цим посиланням -
"9 клас"
6 клас. Гідросфера
1. Світовий океан та його частини. Опрацювати №41,42,44. Зробити тести.2. Практична робота №7 (с.166). Робота з атласом. Карта океанів.
3. Води суходолу. Ріки. Опрацювати №47. Зробити тести.
4. Живлення та режим річок. Опрацювати №48. Практична робота №7(с.191)
Додаткові матеріали для опрацювання читаємо за цим посиланням -
"6 клас. Гідросфера"
11 клас
1. Поняття "Глобальна економіка». Роль ТН Корпорацій. Опрацювати №22. Виконати завдання с.139, шукаю в інтернеті.2. Міжнародний ринок товарів. Опрацювати №23, мал.92 (с.140), с.143 (працюю з картою).
8 клас
Тема: "Природно-заповідний фонд України".
1. Природні, біосферні заповідники, природні національні парки (додаток підручника, атлас). Опрацювати №46.2. Практична практична робота №10. Об'єкти ПЗФ на карті і позначення на контурній карті.
3. Моніторинг навколишнього середовища. Природно-заповідний фонд своєї місцевості. Опрацювати №47, 48. Дослідження. Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини.
4. Пройти тест:
Немає коментарів:
Дописати коментар